Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 14:03 - Държавен изпит
Автор: faiona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3146 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера ми беше последният изпит за следването, така че вече съм семестриално завършила. И си мислех, че моите мъки с любимото УНСС са приключили.
 Преживях факта, че учебния план се сменя година за година,
според това какви преподаватели има под ръка. Преживях да уча безсмислени предмети като "човешки капитал", вместо полезни и приложими като "човешки ресурси"(е може би не съм справедлива, може би за някого би било полезно умението да пресмята пределни ползи, сравнявайки нетните доходи при започване на работа веднага след гимназията с хипотетичните при завършване на висше от същия този човек, но според мен това е неприложимо и меко казано тъпо). Не учихме демография, което явно не ни трябва за да станем социолози...но учихме индустриални отношения, което дори самите преподаватели признаха за предмет измислен с цел запълване на щата.
 Преживях преподавател, рецитираш долнокачествената си поезия в лекции и правещ намеци на колежките, който вместо да преподава обяснява личните си пристрастия към полигамията и русите жени. Преживях три предмета при друг един преподавател, мислещ че русите жени, и въобще красивите такива са задължително тъпи, в чиито учебници имаше "гениални" твърдения от типа : "процеса мислене се осъществява, като двете хИмисфери на мозъка се насищат с ДрНК.." ..no comment...
 Преживях 2 пъти да не ми нанасят оценка и да трябва да издирвам преподавателя на датата за ликвидация, живеейки в ужас цяло лято..като единия път бях освободена от асистента с 6, единствената освободена от групата..след което той обясни положението на професора, който от своя страна ми писа 3.
 И след всичко това и още доста подобни чудеса доживях да стигна до държавния изпит. Тъй като въпросника не беше актуализиран от 2005г. , имаше една камара излишни въпроси..актуализираха го..пак има 3 въпроса, които ние от специалност Социология не сме учили, зашото са от учебния план на Икономическа социология..явно е ужасно трудно да сравниш двата учебни плана и да направиш 2 въпросника...
 И сега само се надявам държавния изпит да мине по-скоро и да запиша магистратура в частен университет..защото от държавните вече ми се повдига.
 




Гласувай:
0



1. henzelski - А
03.06.2009 14:10
сега накъде? След толкова много преживявания...;)
цитирай
2. faiona - сега накъм НБУ
03.06.2009 15:34
сега мисля да запиша магистратура в НБУ...защото за СУ съм чувала още по-лоши неща..пък и никъде другаде освен в НБу не мога да запиша магистър информатика след бакалавърска социология ххихи
цитирай
3. анонимен - привет от икономическата социология
15.07.2009 16:38
не се притеснявай, в същия този въпросник и за нас има непозната материя, която предполагам вие сте учили :) Все пак въпросника го актуализираха в последния момент. Желая успех на държавния ;)
цитирай
4. faiona - mersi
15.07.2009 19:18
uspeh i na tebe ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: faiona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39569
Постинги: 10
Коментари: 26
Гласове: 59
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031