Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2009 22:11 - за охлювите и хората
Автор: faiona Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1201 Коментари: 0 Гласове:
0



 Покрай вчерашния дъжд на работа стана дума за охлювите. При което едната колежка се оплака, че се чудила къде стоят охлювите, когато не вали, никак не й било ясно. обясних й , че вероятно си стоят из тревата и не им е обръщала внимание, което се прие с леко недоверие, но беше бързо доказано посредством статия за ферми за охлюви в интернет. Оказа се, че гадинките били нощни. Колежката поиска да й разкажа още нещо с цел да шашне приятеля си с факти вечерта. Казах й,  че имат много зъби и са хемафродити. Засечка. Жената не знае какво значи думата хемафродит. Обясних й. Не ми повярва твърде. Доказах отново посредством интернет.
 Водейки разговора за охлювите, осъзнах какво му е било на приятеля ми. Виждате ли и той си имаше колежка. Викахме й тъпата патка. Тъпата патка- "А къде отиват кръгчетата от перфоратора?"" и  "Между диск 700 и 800 мб няма разлика". Аз и преди бях наясно, че глупостта ходи по хората, но не и в какви мащаби..
 В този ред на мисли, имам си в скайп едно 18 годищно момченце, случайно попаднало, не съм го изтрила, че ми е забавно. Оняден прави детето матура по български. Реших и аз ей така , от любопитство да я реша. Оказа се абсолютно елементарна. Ама просто идиотска, единствения въпрос който въобще успя малко да ме затрудни беше за тропите, понеже все пак за 4 години откак съм завършила съм ги позабравила. А аз се чудех защо университетите се дърпат да приемат с матури, ами те в сравнение с изпитите, които държахме за прием, са просто смехотворни,направо  обидно елементарни.. И тогава се сетих да питам момченцето от скайп /не му помня заглавието а не е и важно/ как му се е видяла на него матурата...а то милото се беше озорило и въобще не беше я изкарало...а учи в професионална гимназия в Стара Загора..не нейде по села и паланки...
 И тези и тримата, убедена съм ще живеят дълго и щастливо в безметежно неведение за огромна част от света около тях....така завършва приказката за охлювите, хората и плъзналата по тях глупост..

 


Тагове:   охлюви,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: faiona
Категория: Лични дневници
Прочетен: 39657
Постинги: 10
Коментари: 26
Гласове: 59
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930